Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ – Πιλαφίδης: «Είμαι υπεύθυνος για την ήττα»


Αινιγματικός όσον αφορά στο μέλλον του στον πάγκο της Καβάλα εμφανίστηκε ο Κώστας Πιλαφίδης μετά την εντός έδρας ήττα της ομάδας του από τον Ηλυσιακό για την 9η αγωνιστική της Α1. Ο Έλληνας τεχνικός ανέλαβε πλήρως την ευθύνη για το αρνητικό αποτέλεσμα και παρέπεμψε στις επόμενες ημέρες για εξελίξεις. Ήδη πάντως έχει ξεκινήσει η προπονητολογία, με τον Βαγγέλη Αλεξανδρή να εμφανίζεται ως φαβορί για τη θέση!
«Δεν έχω μάθει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου! Όλες οι αποφάσεις που αφορούν στο παιχνίδι της ομάδας είναι δικές μου οπότε είμαι υπεύθυνος για την ήττα... Σύντομα θα μάθετε τις εξελίξεις», ήταν τα πρώτα λόγια του προπονητή της Καβάλας. Που παραδέχτηκε πως «ο Ηλυσιακός νίκησε δίκαια, έπαιξε πολύ σωστά και εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις ευκαιρίες που του δώσαμε».

Τους παίκτες της Καβάλας στη συνέντευξη Τύπου εκπροσώπησε ο Σάββας Ηλιάδης που μίλησε για «οδυνηρό αποτέλεσμα που μας βάζει σε περιπέτειες και κάνει τον δρόμο μας δύσκολο».
[ΠΗΓΗ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails