Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Α1 ΚΑΒΑΛΑ - Αλεξανδρής: "Πήραμε το δικό μας πρωτάθλημα!"


"Είμαι πολύ ευχαριστημένος

από τη συνεργασία μου με την ομάδα και πολύ ικανοποιημένος από όλα όσα πρόσφερε η διοίκηση αλλά και ο κόσμος της Καβάλας.
Είμαστε όλοι πολύ ευτυχείς που καταφέραμε και παραμείναμε στην κατηγορία.
Είναι για μας σα να πήραμε το δικό μας πρωτάθλημα.
Η αλήθεια πάντως είναι ακόμα δεν το έχω συνειδητοποιήσει.
Ήταν μεγάλη η πίεση, έπρεπε να περιμένουμε μέχρι την τελευταία αγωνιστική για να πανηγυρίσουμε και όπως καταλαβαίνει κανείς ήταν ψυχοφθόρο όλο αυτό που περάσαμε.
Ξέρω να αποφορτίζω και τους παίκτες μου και τον εαυτό μου, ωστόσο ακόμα δεν έχει γινει ένα... μπραφ για να πανηγυρίσω.
Τώρα που σιγά σιγά εισπράττω τα συγχαρητήρια από τον κόσμο, αρχίζω να το συνειδητοποιώ".
[πηγή]

1 σχόλιο:

Related Posts with Thumbnails