Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΒΑΛΑ - Σόσιν: «Σαν στο σπίτι μου»

Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της Καβάλας, Λούκας Σόσιν, μίλησε στη «SportDay» για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του. «Θα πάω κατευθείαν για προπόνηση. Πήρα μαζί μου τα πράγματά μου από την Κύπρο και απ' ό,τι μου είπε ο προπονητής, με υπολογίζει και για τον αγώνα πρωταθλήματος», ανέφερε αρχικά.
Και συνέχισε: «Είτε ως βασικό είτε θα μου δώσει ορισμένα λεπτά συμμετοχής ως αλλαγή. Έχω πολλή όρεξη να βοηθήσω. Ερωτηθείς τι τον οδήγησε στη συμφωνία με την Καβάλα, απάντησε: «Ο φίλος μου, ο κολλητός μου από τότε που παίζαμε μαζί στην Ανόρθωση, ο Σίνισα Ντομπρασίνοβιτς, έπαιξε καταλυτικό ρόλο για ν' αγωνιστώ στην Καβάλα.

Πιστεύει πολύ σε μένα κι αυτό φάνηκε, μια και μεσολάβησε για να παίξω στην Ελλάδα. Ήθελα να έρθω στη χώρα σας κι αυτή η επιθυμία μου έγινε πραγματικότητα. Είμαι πολύ φίλος με τον Σίνισα και είμαι τυχερός που πέρα από αυτόν θα βρω στην ομάδα και τον Σμολάρεκ. Έχουμε πολύ καλές σχέσεις, παίξαμε ορισμένα παιχνίδια στην εθνική Πολωνίας. Με αυτούς τους δύο θα γίνει η προσαρμογή μου πιο εύκολη. Θα αισθανθώ σαν στο σπίτι μου.

Είναι πολύ σημαντικό για κάθε παίκτη που παίρνει μεταγραφή σε μια ομάδα να βρίσκει ανθρώπους που γνωρίζει και μπορούν να τον βάλουν πιο γρήγορα στην πραγματικότητα του συλλόγου και του πρωταθλήματος. Θέλω πολύ να παίξω σε αγώνα και να μπορέσω να βοηθήσω την Καβάλα να φτάσει σε νίκες».
[πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails