Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ - Σμολάρεκ: «Θα βάλω πολλά γκολ»

Ήρθε η ώρα να παίξω μπάλα. α χρήματα δεν παίζουν ρόλο για μένα. Ήθελα να πάω σε μία καλή ομάδα στην οποία να αγωνίζομαι. Η Καβάλα καλύπτει κάποια κριτήρια που είχα θέσει. Θα βάλω πολλά γκολ», ανέφερε μεταξύ άλλων σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιστοσελίδα της πατρίδας του ο διεθνής Πολωνός επιθετικός της Καβάλας, Έμπι Σμολάρεκ.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Έμπι Σμολάρεκ:
Γιατί ψάχνατε τόσο καιρό ομάδα;

«Πίστευα πως τα πράγματα θα ήταν τελείως διαφορετικά για εμένα. Πέρασε πολύς καιρός αλλά ευτυχώς τώρα τελείωσε. Περίμενα μία καλή πρόταση από σύλλογο με φιλοδοξίες. Δεν ήθελα να πάω οπουδήποτε μόνο και μόνο για να αγωνιστώ. Έκατσα αρκετά στον πάγκο. Ήρθε η ώρα να παίξω μπάλα. Με την Καβάλα διαπραγματευόμουν καιρό και ξέρω πως θα με αντιμετωπίσουν διαφορετικά απ’ ότι στη Σανταντέρ και τη Μπόλτον. Με εμπιστεύονται και θα με χρησιμοποιούν. Είχα πολλές προτάσεις και εκτός της Καβάλας, αλλά μείναμε στις συζητήσεις».

Υπήρξαν φήμες πως δεν έβρισκες ομάδα, γιατί ζητούσες πολλά χρήματα.

«Αυτά είναι κουτσομπολιά. Τα χρήματα δεν παίζουν ρόλο για μένα. Ήθελα να πάω σε μία καλή ομάδα στην οποία να αγωνίζομαι. Η Καβάλα καλύπτει κάποια κριτήρια που είχα θέσει. Προβιβάστηκε το καλοκαίρι στη μεγάλη κατηγορία και είναι έκτη στο ελληνικό πρωτάθλημα. Θέλω να βοηθήσω ώστε να πάμε όσο το δυνατόν ψηλότερα. Ο πρόεδρος με διαβεβαίωσε πως θα πάρει και άλλους παίκτες και ξεκίνησε από τον επιθετικό».

Πως ξεκινήσατε τις συζητήσεις με την Καβάλα;


«Ο μάνατζέρ μου με βρήκε και μου το είπε. Και ο πατέρας μου, Βλάντιμιρ, με βοηθάει πολύ σε αυτά. Δεν έψαχνα συγκεκριμένα για μία ομάδα, απλά συζητούσαμε και με συμβούλευσε να το κάνω. Δεν έχω συμβόλαιο με έναν μάνατζερ μόνο. Έχω συνεργασία και με δικηγόρους οι οποίοι με βοηθούν».

Τι κάνατε τρεις μήνες χωρίς σύλλογο;

«Τρεις φορές την εβδομάδα, προπονούμουν με ένα ερασιτεχνικό σωματείο στην Ολλανδία. Δεν το είχαν καταλάβει οι δημοσιογράφοι και ήμουν ήρεμος. Είχα προσλάβει προσωπικό γυμναστή ο οποίος είχε αναλάβει την εκγύμναση μου. Έτρεχα πολύ. Τα ιατρικά τεστ έδειχναν πως είμαι σε καλή κατάσταση. Όταν με ζήτησε η Καβάλα να περάσω από ιατρικές εξετάσεις, ήξερα πως δεν θα έχω πρόβλημα. Πέρασα όλα τα τεστ επιτυχώς και με καλές επιδόσεις. Σε γενικές γραμμές, κρατιέμαι καλά (Γέλια). Μου έχει λείψει το να παίζω, μου έχει λείψει η μπάλα. Το Σάββατο επέστρεψα στην Ελλάδα έπειτα από τέσσερις μέρες άδεια και μάλλον θα κάνω ντεμπούτο με τη νέα μου ομάδα στις 6 του μήνα».

Ποιες είναι οι εντυπώσεις σας από τις πρώτες προπονήσεις; Τι θέλει ο προπονητής;

«Πολύ καλές. Όλα τα παιδιά είναι καλοί ποδοσφαιριστές. Χρειάστηκα χρόνο για να καταλάβω πως αγωνίζονται αλλά το έμαθα. Ο προπονητής είναι ευχαριστημένος μαζί μου. Το πιο σημαντικό στην ομάδα είναι ο στόχος που έχουν θέσει. Θέλουν να την ανεβάσουν όσο πιο ψηλά γίνεται. Ο τεχνικός μας ζητάει επιθετικό ποδόσφαιρο. Θα βάλω πολλά γκολ με την Καβάλα. Θα φοράω τη φανέλα με το “9”»

Τέλος αναφέρθηκε και στην εθνική ομάδα της χώρας του:
«Μπορώ να καταλάβω πως σκέφτεται ο προπονητής μου. Πώς να καλέσεις έναν ποδοσφαιριστή αν δεν αγωνίζεται σε κάποια ομάδα; Τώρα δεν υπάρχει αυτό το πρόβλημα. Θέλω να επιστρέψω στην εθνική και το σημαντικό είναι να σκοράρω. Προσκαλώ τον Σμούντα στην Καβάλα, για να δει σε τι κατάσταση βρίσκομαι».

[πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails