Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ - Ορούμα: «Δεν έχω λόγια»


Ο Γουίλσον Ορούμα αναδείχθηκε MVP της 5ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα, για την απόδοσή του στον αγώνα με τον Ηρακλή (1-0) και σήμερα παρέλαβε το βραβείο του από τον πρώην υπουργό Μακεδονίας-Θράκης Γιώργο Καλαντζή, παρουσία περίπου 200 φίλαθλων της Καβάλας. Στις δηλώσεις του, ο Νιγηριανός μέσος τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαι ευτυχισμένος που βραβεύτηκα ως MVP της αγωνιστικής. Δεν έχω λόγια να εκφράσω αυτό που νοιώθω. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο που με έφερε στην ομάδα και μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ με τα χρώματα της Καβάλας.

Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, αλλά και τον προπονητή μου κ. Παπακώστα. Ελπίζω και στα υπόλοιπα παιχνίδια του πρωταθλήματος να έχω την ίδια καλή απόδοση».

Από την δική του μεριά, ο κ. Καλαντζής συνεχάρη τον Ορούμα, τον παρότρυνε να συνεχίζει να έχει καλή παρουσία και στα υπόλοιπα παιχνίδια της ομάδας και υπογράμμισε ότι η Καβάλα παίζει το καλύτερο ποδόσφαιρο στις πρώτες αγωνιστικές της Σούπερ Λίγκα.
http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails