Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

ΚΑΒΑΛΑ-"Τιμή μου..."

Ο Μιλτ Παλάσιο κατά τη χθεσινή εκδήλωση παρουσίασής τουΗ ΚΑΕ Ένωση Καλαθοσφαίρισης Καβάλας παρουσίασε πριν από λίγη ώρα στους εκπροσώπους των ΜΜΕ τα δύο τελευταία της βαρύγδουπα μεταγραφικά αποκτήματα, Μιλτ Παλάσιο και Μπρούνο Σούντοφ, σε μία λαμπερή εκδήλωση που έλαβε χώρα στο ξενοδοχείο "Lucy". Το μέλος του Δ.Σ. της ΚΑΕ, Βασίλης Μακρής ανέφερε:"Η προσπάθεια μας για να πετύχουμε τους στόχους μας είναι αδιάκοπη. Μας δίνει κουράγιο η συμπαράσταση του κόσμου μας γι’ αυτό. Φέραμε δύο παίκτες που έχουν μεγάλη παρουσία στο ΝΒΑ, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο και πιστεύουμε τελικά, ότι όλοι μαζί θα πετύχουμε το στόχο μας".

Ο Μιλτ ΠαλάσιοΑκολούθως πήρε τον λόγο ο Μιλτ Παλάσιο: "Είναι τιμή για μένα που βρίσκομαι στην Καβάλα και παίζω γι΄αυτήν. Από την πρώτη στιγμή με κέρδισαν οι άνθρωποι της και μου έδωσαν κίνητρο για να τους βοηθήσω. Μπορεί να έχω παίξει απέναντι σε μεγάλα αστέρια του ΝΒΑ, όπως ο Μάικλ Τζόρνταν και ο Σκότι Πίπεν, όμως μετά δεν είπα, εντάξει τώρα ας πάω στο σπίτι μου… Η προσπάθεια είναι ομαδική και δε με νοιάζει εάν εγώ πάω καλά, αλλά εάν όλη η ομάδα πάει καλά. Βρήκα καλό κλίμα και καλούς παίκτες. Ο κόσμος είναι εντυπωσιακός και φαίνεται ότι γνωρίζουν από μπάσκετ. Όταν βάζει καλάθι η ομάδα, κάνουν σαν τρελοί και μου αρέσει αυτό. Με υποδέχτηκαν με τρομερή φασαρία και με έκαναν να αισθανθώ ότι ήμουν πάλι 11 χρονών"!

Ο Μπρούνο ΣούντοφΟ Μπρούνο Σούντοφ, που ετοιμάζεται για το ντεμπούτο του στην Α1 επεσήμανε: "Η ομάδα έχει πολλούς παίκτες στη θέση "4" και χρειάζονταν ενίσχυση στη θέση "5". Πιστεύω ότι έχω τις δυνατότητες και τις εμπειρίες να τη βοηθήσω, έχοντας περάσει από πολλές ομάδες του ΝΒΑ. Η ελληνική λίγκα, μου θυμίζει από την Ευρώπη, την Ισπανική, στην οποία έχω παίξει και τη ξέρω πολύ καλά. Μου αρέσει να παίζω κάτω από το καλάθι και να σπρώχνω τη μπάλα μέσα. Δε νομίζω ότι θα έχω πρόβλημα απέναντι στους ψηλούς του ελληνικού πρωταθλήματος. Πιστέψτε ότι στο ΝΒΑ έχω παίξει με μερικούς πολύ σκληρούς και δυνατούς σέντερ. Είμαι και εγώ δυνατός και θα το δείτε!"

Από τη δική του πλευρά, ο μάνατζερ των "Αργοναυτών", Νίκος Πενταζίδης, είπε:"Φέραμε δύο παίκτες πολύ καλούς και όσο περνάει ο χρόνος αυτό θα το δείτε. Δυναμώσαμε πολύ και νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να έρθουν και άλλα καλά αποτελέσματα".
[ΠΗΓΗ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails