Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ – Η φανέλα με το “9” στον Σμολάρεκ!


Στην επίσημη παρουσίαση του νέου μεταγραφικού αποκτήματος της, Έμπι Σμολάρεκ, προχώρησε η Καβάλα.
Ο Πολωνός άσος στις πρώτες του δηλώσεις αφού πρώτα φωτογραφήθηκε με τη νέα του φανέλα με το “9” στο στήθος, αποκάλυψε πως δεν υπήρξε ποτέ άλλη ελληνική ομάδα που να ενδιαφέρθηκε για αυτόν και ότι ζήτησε “συμβουλές” από τον συμπατριώτη του Μίχαλ Ζεβλάκοφ.

Σμολάρεκ: "Μεγάλο βήμα για την καριέρα μου η Καβάλα"

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στην Καβάλα. Η μεταγραφή αυτή αποτελεί μεγάλο βήμα στην καριέρα μου. Ημουν σε επαφή με τους ανθρώπους της σχεδόν από το καλοκαίρι", ήταν τα πρώτα λόγια του Σμόλαρεκ κατά την παρουσίαση του.

Όπως προείπαμε, υπογράμμισε πως δεν υπήρξε ενδιαφέρον από άλλη ελληνική ομάδα: "Κανείς δεν ήρθε σε προσωπική επαφή μαζί μου. Δεν υπήρξε καμία πρόταση"

Ενώ για τον άνθρωπο που του μίλησε για το ελληνικό πρωτάθλημα αποκάλυψε: "Εχω συζητήσει με τον Ζεβλάκοφ. Μου είπε ότι η Ελλάδα είναι καλή χώρα και ότι έχει καλό πρωτάθλημα".

Από την πλευρά της διοίκησης της Καβάλας, ο Σταύρος Ψωμιάδης τόνισε: "Ο Σμολάρεκ είναι ένας παίκτης που θα αυξήσει σημαντικά την ποιότητα της ομάδας μας και θα βάλει ένα λιθαράκι στην προσπάθεια για την επίτευξη των στόχων μας".
http://www.sportnet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails