Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ - 100 χιλιάρικα από τον Ψωμιάδη!

Η Καβάλα έκανε άλλη μια μεγάλη νίκη στο φετινό πρωτάθλημα, έβγαλε αήττητη τα τρία ματς με ΠΑΟ, Ολυμπιακό και ΑΕΚ και το κλίμα στο στρατόπεδο των Αργοναυτών είναι κάτι παραπάνω από υπέροχο. Τόσο υπέροχο, που σύμφωνα με πληροφορίες ο Μάκης Ψωμιάδης υποσχέθηκε στους παίκτες πριμ 100.000 ευρώ, για τη νίκη αλλά και τη γενικότερη πορεία της ομάδας.

Στη συνέντευξη Τύπου ο Βαγγέλης Γούτης, που έκανε το ντεμπούτο του στον πάγκο της Καβάλας δεν έκρυψε τη χαρά του: «Είμαστε μία ομάδα με υψηλό επίπεδο και αυτό αποδείχθηκε και σήμερα. αφού ήρθαν παίκτες από τον πάγκο και άλλοι που ήταν συχνά εκτός αποστολής όμως ανταποκρίθηκαν επάξια. Τίποτα δεν είναι τυχαίο για την ομάδα αυτή. Λειτουργούμε χωρίς μεγάλα λόγια και κυρίως σαν μία οικογένεια».

Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος είπε: «Πιστεύουμε σε μία ακόμη καλύτερη πορεία από εδώ και πέρα καθώς έχουμε τις δυνατότητες. Ο πρόεδρος μας είναι πάντα δίπλα και θεωρούμε ότι έχουμε την δυνατότητα να φέρουμε και άλλα καλά αποτελέσματα. Το έχουμε αποδείξει».

Για την εμφάνιση του Βασίλη Λάκη, ο Βαγγέλης Γούτης είπε: «Ο Λάκης έχει γράψει ιστορία στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Μπορεί να μας βοηθήσει ανά πάσα στιγμή και το απέδειξε και κόντρα στην ΑΕΚ».

Eνώ για το αν θα παραμείνει στην ομάδα ανέφερε: «Εγώ κοιτάζω να κάνω την δουλειά μου. Αν ήμουν πρόεδρος εγώ στην ομάδα, μπορεί να κρατούσα εμένα για προπονητή»!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails