Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

ΑΕΚ - Ρ. Γκερέιρο: "Πιο αδύναμοι"

Πλήρως ικανοποιημένος που θα συνεχίσει την καριέρα του στην ΑΕΚ εμφανίστηκε ο Ρότζερ Ρεγκέιρο μιλώντας στην Πολωνική ιστοσελίδα «Se.pl».

Ο μέσος την «Ένωσης» τόνισε πως θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί για να κατακτήσει η ομάδα του το πρωτάθλημα, αν και όπως παραδέχτηκε δεν θα είναι εύκολο.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που επέλεξα την ΑΕΚ, επειδή είναι μια ομάδα που είναι γνωστή σε όλη την Ευρώπη. Ίσως η ΑΕΚ να είναι λίγο πιο αδύνατη από Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό, αλλά πρέπει να βοηθήσω να αλλάξει αυτό», είπε ο Γκερέιρο και πρόσθεσε:
«Στόχος μας είναι το πρωτάθλημα και πιστεύω πως με τις μεταγραφές που έκανε η ομάδα, πήγε ένα βήμα μπροστά. Κάθισα τρεις μέρες στην Ελλάδα και είμαι ευχαριστημένος. Είδα ένα ματς του Γιουρόπα Λιγκ από τις εξέδρες και οι φίλαθλοι με αναγνώριζαν. Σηκώθηκα από τη θέση μου και άρχισαν να με χειροκροτούν. Νομίζω ότι θα ‘μαι καλά εκεί, ενώ καλό είναι και το κλίμα της πόλης. Στο δέρμα μου αρέσει η ζέστη και στην Αθήνα σπάνια κάνει κρύο».
Σχετικά με την γλώσσα και αν θέλει να μάθει να μιλά ελληνικά είπε: «Αξίζει να προσπαθήσω, μιας και υπέγραψα για τέσσερα χρόνια. Ευτυχώς στην ΑΕΚ υπάρχουν πολλοί ισπανόφωνοι και δεν θα έχω πρόβλημα προσαρμογής», ενώ για το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό, σχολίασε: «Παίζουμε στις 23/9. Το ματς ήταν να γίνει την 1η αγωνιστική, αλλά αναβλήθηκε. Ίσως περίμεναν να έρθω εγώ!».
http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails