Σάββατο 22 Αυγούστου 2009

«Πάντα στην καρδιά μου»

Ακόμη και τώρα που βρίσκεται στο Λίβερπουλ, ο Σωτήρης Κυργιάκος δεν ξεχνά τους οπαδούς της ΑΕΚ

Ο Σωτήρης Κυργιάκος αποτελεί παρελθόν για την ΑΕΚ, ωστόσο, ακόμη και κατά την παρουσίαση του στους «Ρεντς», δεν παρέλειψε να αναφερθεί στους οπαδούς του Δικεφάλου. Ο υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός αφού πρώτα δήλωσε χαρούμενος για την ολοκλήρωση της μεταγραφής του στη Λίβερπουλ, στη συνέχεια έπλεξε το εγκώμιο του κόσμου της ΑΕΚ τονίζοντας πως θα τους έχει πάντα στην καρδιά του.

«Είμαι πολύ χαρούμενος. Όταν είσαι κοντά στο να πας σε ένα σύλλογο όπως η Λίβερπουλ δε χρειάζεται να πειστείς», ήταν τα πρώτα λόγια του Κυργιάκου που πρόσθεσε: «Είναι τιμή που είμαι στη Λίβερπουλ και θέλω να δείξω πόσο καλοί είναι οι Έλληνες παίκτες. Όλοι ξέρουν πόσο επιθετικό σέντερ μπακ είμαι και καλός στο ψηλό παιχνίδι. Δεν είχα την ευκαιρία να μιλήσω σε όλους τους νέους μου συμπαίκτες, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα με βοηθήσουν».

Για τους οπαδούς της ΑΕΚ είπε: «Θέλω να τους ευχαριστήσω για τη στήριξή τους και θα τους έχω πάντα στην καρδιά μου, αλλά όταν έρχεται ένας σύλλογος όπως η Λίβερπουλ, είναι πολύ δύσκολο να απορρίψεις αυτή την ευκαιρία».

http://www.aek365.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails