Κυριακή 26 Ιουλίου 2009

Εντυπωσιακή κίνηση με Ρινκόν!

Ενα βήμα πριν την ολοκλήρωση μιας σπουδαίας μεταγραφής βρίσκεται η Καβάλα, η οποία έχει δώσει τα χέρια με τον βραζιλιάνο μέσο, Ντιόγκο Ρινκόν. Ο βραζιλιάνος επιθετικός βρίσκεται ήδη στη χώρα μας και αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο ενός έτους.
Ο Σταύρος Ψωμιάδης κατάφερε να φέρει τον Ρινκόν στην Ελλάδα και να τον πείσει να αγωνιστεί στην Καβάλα. Ο 29χρονος άσος που έκανε σπουδαία καριέρα στην Ντιναμό Κιέβου (129 συμμετοχές και 46 γκολ) μίλησε σε ΜΜΕ της πατρίδας του για τις συζητήσεις με την Καβάλα:
"Είμαι ικανοποιημένος με το πρότζεκτ που μου παρουσίασαν οι άνθρωποι της ομάδας. Κέρδισαν την άνοδό τους στη μεγάλη κατηγορία και πλέον θέλουν να έχουν ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Είμαι ενθουσιασμένος με τη νέα προοπτική που ανοίγεται στην καριέρα μου. Υπήρχαν παρόμοιες προοπτικές, αλλά αποφάσισα να συνεχίσω στην Καβάλα. Μου είπαν ότι πρώτος στόχος είναι η παραμονή στην κατηγορία, αλλά αν προκύψει μία θέση για Ευρώπη δεν θα πουν όχι. Είμαι πραγματικά χαρούμενος που θα συνεχίσω στην Καβάλα", τόνισε ο παίκτης.

Παράλληλα, η Καβάλα κυνηγάει μία ακόμη εξαιρετική περίπτωση και προσπαθεί να φέρει στην Ελλάδα για συζητήσεις τον Αντρες Μεντόσα.
πηγή www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails