Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Βαγγέλης Αλεξανδρής: «Κρατάω την αποδοχή του κόσμου»!

Ο Βαγγέλης Αλεξανδρής ανέλαβε την Καβάλα σε μια δύσκολη στιγμή και ο στόχος ήταν η παραμονή στην κατηγορία. Τον υλοποίησε και περίμενε την ανανέωση της συνεργασίας του με την διοίκηση, όμως αυτή δεν ήρθε. Για να ακριβολογούμε ακολούθησε μια ανακοίνωση με ευχαριστίες που ανακοίνωνε την μη συνέχιση της συνεργασίας τους. Παρότι ο κόσμος στην Καβάλα αναγνώρισε το έργο του «τίγρη», δεν συνέβη το ίδιο και με την διοίκηση και τον πρόεδρο Κώστα Παπακωνσταντίνου. Ο «τίγρης» ανοίγει την καρδιά του και μιλάει στο sportnet για την σεζόν στην Καβάλα και το «διαζύγιο», παραδίδοντας μαθήματα ήθους… Απολαύστε τον!..

- Κόουτς, περίμενες αυτή την εξέλιξη έπειτα από την παραμονή της ομάδας στην κατηγορία;
«Πρώτα απ’ όλα πήγα στην Καβάλα ρισκάροντας πολλά πράγματα. Η ομάδα ήταν σε πολύ δύσκολη θέση και ο χρονικός ορίζοντας που θέσαμε με τον κ. Παπακωνσταντίνου ήταν μέχρι το τέλος του πρωταθλήματος και στόχος η παραμονή στην Α1. Και τα δυο ήρθανε και αισθάνομαι όμορφα. Τώρα αν περίμενα την εξέλιξη αυτή, δεν μπορώ να το πω. Περίμενα ότι πετυχαίνοντας τον στόχο θα είχα ένα πλεονέκτημα για την επόμενη χρονιά. Στην ζωή μου έχω μάθει να σέβομαι τις αποφάσεις ανθρώπων με τους οποίους έχω δεθεί και εκτιμώ. Αποδέχθηκα την εξέλιξη συνειδητά και χωρίς πικρία».

«Απόφαση χωρίς κριτική»

- Τι ήταν αυτό που οδήγησε σ’ αυτή την εξέλιξη και την μη ανανέωση της συνεργασίας σας;
«Ο πρόεδρος όταν συζητήσαμε μου είπε ότι θέλει να κάνει ριζικές αλλαγές. Είχε την εμπειρία δυο χρόνια στην ομάδα και εκτιμώντας ότι είχε γίνει, πήρε αυτή την απόφαση η οποία δεν είναι για σχολιασμό. Κάθε άνθρωπος ξέρει τα οικογενειακά θέματα καλύτερα από τους άλλους. Η απόφαση αυτή είναι χωρίς κριτική…».

- Πάντως, ο κόσμος σε αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και σου έδωσε ψήφο παραμονής το τελευταίο διάστημα…

«Θα μπορούσα να μιλήσω για μια καθολική αποδοχή από την ημέρα που πήγα! Τους έλεγα δεν αξίζω τέτοια αγάπη γιατί δεν έχω δουλέψει ξανά εδώ και ακόμη δεν έχω κάνει τίποτε! Αφήστε πρώτα να πετύχουμε κάποια πράγματα. Καμιά φορά δεν μπορείς να το εξηγήσεις. Έχω στο κινητό μου μηνύματα, αλλά και στην σελίδα μου στο Ίντερνετ από πολλούς ανθρώπους που δεν με γνωρίζουν. Επλήσομαι. Απορώ. Είναι ένα δέσιμο που δεν έχει λογική. Πάει αλλού…».

- Ποιο είναι το μεγαλύτερο παράσημο στην διαδρομή σου;
«Αυτό το λέω και στην οικογένεια μου, αυτό που εισπράττω τα τελευταία χρόνια είναι απίστευτο. Όπου και να πάω σε διάφορα γήπεδα βλέπω την αποδοχή του κόσμου που απλά με γνωρίζει. Φαίνεται ότι ο κόσμος έχει κριτήρια που δεν μπορείς να αλλοιώσεις με την συμπεριφορά σου. Έχω μια μεγάλη διαδρομή σαν παίκτης και προπονητής και θέλω να πιστεύω ότι όσο θα ασχολούμαι ακόμη θα έχω την ίδια αποδοχή και υποχρέωση να μην αλλοιωθεί αυτή η εικόνα».

«Οι παίκτες πλέον κοιτάνε την πάρτη τους και το συμβόλαιο»!

- Τι είναι αυτό που κρατάς από την φετινή χρονιά που ολοκληρώθηκε στην Καβάλα;
«Παρότι δεν στερούμαι εμπειριών, ήταν μια έντονη χρονιά, γιατί τα χρόνια περνούν και πάντα μαθαίνεις, βλέποντας τις συμπεριφορές των αθλητών! Με τα χρόνια αλλάζουν και αρχίζουν να μην σέβονται τίποτε και να κοιτάνε το συμβόλαιο και την πάρτη τους! Εμείς πρέπει να γινόμαστε πιο σοφοί και όσον αφορά την συμπεριφορά μου, ήταν μια μεγάλη εμπειρία. Από τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι παίκτες εκτιμώ ότι και η δική μου πρέπει να γίνεται με τα χρόνια πιο σκληρή όσον αφορά το κομμάτι της πειθαρχίας. Είμαι πάντα της άποψης ότι όλοι πρέπει να συμμετέχουν και οι λύσεις πάντα βρίσκονται με τον διάλογο. Αρχίζω όμως να αναθεωρώ κάποια κομμάτια και να λειτουργώ με λιγότερο συναίσθημα και περισσότερη επαγγελματική ευθύνη».

- Η επόμενη ημέρα για τον Βαγγέλη Αλεξανδρή ποια θα είναι;

«Η επόμενη ημέρα με βρίσκει να δίνω μια μάχη ανασύνταξης, μέσα από το μυαλό μου. Πάντα κάνω τον απολογισμό και χαράσσω καινούργια πορεία. Αυτό που θέλω τώρα είναι να παρακολουθήσω τους τελικούς του πρωταθλήματος. Και όταν δεν εργάζομαι πάντα λειτουργώ σαν να είμαι εν ενεργεία. Ενημερώνομαι για τους παίκτες που υπάρχουν και την πρόοδο τους, ενώ οργανώνω και ένα καμπ για μικρά παιδιά με συνεργάτες που εκτιμώ και αν δεν υπάρξει κάποια πρόταση μέχρι να ξεκινήσει το καινούργιο πρωτάθλημα, τότε θα παρακολουθήσω το Παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Τουρκία».

[πηγή]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails