Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΒΑΛΑ - Ρινκόν: "Στόχος το Champions League"

Πολύ ψηλά τον πήχη για την Καβάλα έχει βάλει ο Ντιόγκο Ρινκόν. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός, που είναι το νέο μεταγραφικό απόκτημα των "Αργοναυτών" έκανε λόγο για Ευρώπη.Συγκεκριμένα, ο άσος των νεοφώτιστων, μιλώντας σε Μέσα της πατρίδας του, τόνισε ότι στόχος της Καβάλας είναι η έξοδος στο Champions League ή τουλάχιστον Europa League. Αναλυτικά, ο Ρινκόν τόνισε:
"Είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου, ο σύλλογος μου έδωσε την ευκαιρία και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας, που είναι η έξοδος στο Τσάμπιονς Λιγκ ή στο Europa League. Πλην του Παναθηναϊκού, του Ολυμπιακού και της ΑΕΚ, όλες οι άλλες ομάδες βράζουν στο ίδιο καζάνι, οπότε πιστεύω πως μπορούμε να τα καταφέρουμε. Εγώ από την πλευρά μου είμαι έτοιμος να προσφέρω, και δεν αποκλείεται να πάρω χρόνο συμμετοχής στο ματς με τον Ολυμπιακό".

Έτοιμος με Ατρόμητο ο Κάλατς
Εκτός πλάνων του Γιάννη Παπακώστα για το ματς με τους "ερυθρόλευκους" στο πλαίσιο της 3ης αγωνιστικής είναι ο Ζέλικο Κάλατς, ο οποίος αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του στην αναμέτρηση με τον Ατρόμητο στην τέταρτη αγωνιστική, ύστερα και από τα θετικά αποτελέσματα της μαγνητικής τομογραφίας.
http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails