Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Συμφώνησε με Ηλιάδη


Η Καβάλα ήρθε σε συμφωνία για την επόμενη χρονιά με τον Σάββα Ηλιάδη που τα τελευταία τρία χρόνια αγωνιζόταν στον Άρη.
Ο Ηλιάδης αποδέχτηκε την πρόταση που του κατέθεσε η διοίκηση της ΚΑΕ και έτσι ο Κώστας Πιλαφίδης θα προσθέσει στο ρόστερ της ομάδας έναν παίκτη με εμπειρία Ευρωλίγκα.

"Είμαι χαρούμενος για τη νέα σελίδα που ανοίγεται στην καριέρα μου με τη μεταγραφή μου στην Καβάλα. Ο τρόπος που με προσέγγισε η διοίκηση και το τεχνικό επιτελείο της ομάδας, η ζεστασιά που αισθάνθηκα από την πρώτη στιγμή στις συζητήσεις μαζί τους με έπεισαν να υπογράψω. Η στήριξη του κόσμου της Καβάλας σε κάθε εντός έδρας αγώνα ήταν ένα στοιχείο που μέτρησε στην απόφαση μου.

Σε ότι αφορά τη νέα χρονιά δεν θέλω να δώσω υποσχέσεις. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία ενόψει της καινούργιας σεζόν και να δώσουμε όλοι μας τον καλύτερο εαυτό μας για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της.

Επίσης θα ήθελα να αναφερθώ στην ομάδα του Άρη με την οποία πέρασα τρία πολύ όμορφα χρόνια και να της ευχηθώ να έχει πάντα υψηλούς στόχους και να τους επιτυγχάνει.

Ακόμη θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαιτέρως τον κόσμο του Άρη για την αγάπη του και την υποστήριξη του προς το πρόσωπο μου και θα είναι πάντα στην καρδιά μου"
, τόνισε ο Ηλιάδης στην γραπτή του δήλωση για την μεταγραφή του στην Καβάλα αλλά και την προηγούμενή του ομάδα τον Άρη.

Επόμενος στόχος της Καβάλας είναι ο Παντελής Παπαϊωακείμ με τον οποίο και αναμένονται εξελίξεις μέσα στην εβδομάδα.
www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails